3 dagar.

Tjoodär!
sitter nu och ser nå hundprogram på tv. Skippade springrundan idag pga värmen. Blev att ligga ute och steka en timma ist. Och jag fick faktist en riktig rand ;) kul å veta jajjemen! Btw så äre bara 3 dagar tills vi åker till stockholm. Nice som fan! Blir att shoppa fara på grönalund fota osv osv. Såklart så följer system kameran med! Men de skulle faktist inte sitta helt fel med ett vidvinkel nu... Men än är det länge kvar innan jag kan köpa de. måst ha 4000 till. Men jag ska fanimej ha köpt de innan vi åker utomlands (november) jaja nu har ni fått massa info som ni säkert inte ville veta! Så med det säger jag hejdå!
fiska är tråkigt. mobil är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0