PSG!

Heejheej på er!
Lr godmorgon om det är nån som vaknade nyss:) jag själv vaknade vid halv 10. Min dag kommer jag spendera hos Lisa med henne och kanske stina :) Blir nog bara och mysa på och prata! var så länge sen jag var med er två! Hade tänkt bjuda på nåra bilder om det funkar idag?
(Bild snodde jag av matti, hoppas de är okej)
Iaf vare denna vi vann :) såhär skrev dom på psgs hemsida: Piteå Summer Games finaste pris – FAIR PLAY - delades i år ut till Älvsby IF:s flicklag födda 1998.
Juryns motivering lyder:
- Ett lag som insett att fotboll skall präglas av såväl glädje som gemenskap. Spelare 
och ledare söker hela tiden finna positiva detaljer att fokusera på. En klapp på axeln verkar tusen gånger mer värt än minsta kritik. Sol och glädje strålar kring laget. Att fotboll skall var kul är lagets ledord.
STORT GRATTIS ÄLVSBY IF !
bäst laget!
mer bilder får ni sen. för nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0