why am I always second choice? tell me what's wrong with me?

Hallådär!

Nu tänkte jag att ni skulle få ett litet inlägg. känner att jag är aktiv på bloggen,fast nä. Men jag ska försöka. Men iaf så har vi ju ''lov'' nu så då vill man ju ta vara på tiden och inte sitta inne vid datan hela tiden. Men iaf så var jag med Lisa hela onsdagen. vi var på byn och fota lite. Sen sov jag där och vi flumma på och sånt där azm kvell visst?;) Sen så igår var jag också med Lisa hon följde mig på träningen, sen cykla vi lite på byn. Sen gick jag hem. (dukitg tjej) Duschade och sen for vi te farmor å farfars stuga och åt. Sen då vi bada i badtunnan så la jag min mobil på kanten. Och så råka min 3 åriga kusin stöta ner mobilen så nu är den paj. Så nu får man ha en tjock ful dålig dumburk som på något sätt ska likna en mobil men som mer liknar en kartong. Men jag tjatar så förhoppningsvis så inhandlar pappa mig en ny en ;) idag har jag då it gjort så myche faktist. For en sväng och fotade lite blommor :) Summerfeelings assa!

sött...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0